У Рівному вирішують, як змінити проблемну вулицю Чорновола

13 Березня 2020, 14:05
2290

Була сільська, а стане магістральна: як у Рівному пропонують змінити проблемну вулицю Чорновола.

У Рівному архітектори обговорюють ідеї, як змінити 3,5 кілометра вулиці Чорновола. Адже із розвитком міста та забудови нових територій – Щасливого та правого берега Басового Кута - там утворилося чимало проблем. Про це пише Рівне вечірнє.

По-перше, ранкові затори, коли люди зі сторони Здолбунова намагаються добратися на роботу до Рівного.
По-друге, велику проблему мають пішоходи, особливо у період дощів, адже там лише у деяких місцях є тротуари.

По-третє, на вулиці Чорновола велика концентрація ДТП із важкими наслідками, каліцтвами та смертями людей.


 

Як уточнив радник міського голови Дмитро Котляров усе це тому, що колись вулиця Чорновола на певному відрізку була звичайною сільською вулицею:

«Історично так склалося, що це була сільська вулиця. Вона з’єднувала села, а в деяких місцях вулиця була центральною для села. Така структура вулиці до цього часу й залишилася. І це одна з ключових проблем. На мою думку, всі інші проблеми витікають з того, що відбулася трансформація меж Рівного, а інфраструктурна трансформація вулиці – ні», – зазначив радник Володимира Хомка. 


 

Ще однієї проблемою є те, що вона на ділянці від вулиці Корнинської до Басівкутської майже не зв’язана з іншими вулицями. А ті вулиці, з якими зв’язана Чорновола, є тупиковими. Тому відсутні шляхи об’їзду, якими можна добратися до центру Рівного. Є місця, де ширина вулиці узагалі складає всього 11-12 метрів.


Містопланувальник Андрій Шевчук розповідає, що на ділянці вулиці від перехрестя Дачної до вулиці Новодвірської є проблема сліпих виїздів, коли ворота приватних дворів можуть відкриватися узагалі на проїжджу частину. Разом із тим, профіль вулиці різний, а видимість – жахлива.

«Банальне збільшення пропускної здатності призведе лише до того, що затор з цієї ділянки перенесеться на 200 метрів вперед – до перехрестя із вулицею Степана Бандери або до ЦУМа», - говорить Шевчук.


 

Пропонується розбити ці 3,5 кілометра вулиці Чорновола на кілька зон.


 

На перехресті вулиць Чорновола – Новодвірська – Басівкутська пропонують зробити кілька смуг руху, розподільчі острівці розділять автомобільний трафік, заспокоять рух транспорту.


 

На ділянці біля АЗС пропонують передбачити заїзд до житлового масиву Басів Схил. В майбутньому цією вулицею можна буде доїхати до вулиці Студентської, що забезпечить об’їзд під час можливих ремонтів. Пропонується виокремлення повороту на АЗС.



 

На перехресті Чорновола з вулицею Дачною пропонують звузити широкі смуги руху, збільшуючи їхню кількість. На перехресті до масиву Щасливого планують перепланувати заїзд на стоянку. Буде збільшена пропускна здатність самого перехрестя.

Є кілька пропозицій, як облаштувати перехрестя в Новому Дворі, біля церкви, де знаходиться зупинка громадського транспорту.

Зараз обговорюють усі варіанти запропонованих ідей.

Коментар
28/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024