Чи можна старими методами купувати нові тролейбуси?

13 Серпня 2020, 11:05
1670

Заява Рівненської міської організації політичної партії «Європейська Солідарність».

Міська адміністрація вкотре демонструє відсутність стратегічного бачення розвитку Рівного. Цього разу це стало очевидним після надання депутатам Рівнеради нашвидкоруч скомпільованого з минулих років проєкту «Програми розвитку міського електротранспорту м.Рівного на 2021-2025 роки».

Як відомо, активісти «Європейської Солідарності» в місті послідовно домагаються системного вирішення транспортної проблеми Рівного. Петиція про необхідність оновлення тролейбусного парку і прийняття нової Програми розвитку електротранспорту, подана Антоном Бринихом, набрала на сайті міськради за лічені години сотні голосів. Здавалось би, партійці мали би радіти від бажання чиновників міськвиконкому відгукнутися на голос громадськості і таки розробити належну Програму. Але ж – ні. І вагомих причин цьому – декілька.

По-перше, це низька якість підготовки документу, створеного без залучення зацікавлених сторін і без проведення належного експертного і громадського обговорення.

По-друге, це заплановане підняття тарифів на перевезення. Тролейбуси – це не лише екологічний та економний вид транспорту, але й соціальний. Не можна приймати рішення про підняття вартості проїзду, не розглянувши жодних альтернатив підняттю тарифу на проїзд, не узагальнивши досвід сусідніх міст, інших країн, не передбачивши впровадження «електронного квитка», обліку та компенсації проїзду пільговиків.

По-третє, заплановане будівництво нових тролейбусних ліній викликає більше запитань, ніж відповідей. Відсутнє обгрунтування «чому саме ці лінії» – наскільки вони потрібні та економічно/соціально вигідні. Відсутня схема запланованих маршрутів. Чи розроблялася вона взагалі? Чому рішення щодо будівництва тих чи інших ліній приймаються ситуативно, а не з врахуванням цілісної системи громадського транспорту міста, яку НЕОБХІДНО розробити?

Поки що єдиною іновацією у цьому проєкті програми виглядає будівництво тролейбусної лінії на… кладовище. До того ж, в проєкті передбачене планове зменшення пасажиропотоку на наступні 5 років на 4,1 млн людей. Це точно програма розвитку? Можливо, це програма занепаду? Рівненська міська організація «Європейської Солідарності» закликає депутатів міськради утриматися від підтримки даного проєкту Програми як нефахового і несистемного, такого, що не відповідає стратегії розвитку міста.

Голова Рівненської міської організації партії «Європейська Солідарність» Павло Алєксєвич

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024