Мешканці під'їзду у Рівному мерзнуть через старий насос у підвалі

20 Січня 2021, 18:00
2140

На холодні батареї скаржиться частина мешканців будинку на Гагаріна, 47 у Рівному. Там у квартирах температура у вівторок, 19 січня, зранку опустилася до дев'яти градусів.

Аби її підняти, слід полагодити старий насос або придбати новий. Такий висновок комісії, яка обстежувала цей будинок. Чому третій рік його не можуть встановити, з'ясовувало Суспільне.

У помешканні Лесі Виговської термометр показує дев'ять градусів тепла.

«Я спати не могла, бо не могла заснути. Набрала в оцю пляшку води гарячої, і з водою цілу ніч спала, щоб трохи зігрітися. Під ковдру пляшку, ноги на пляшку і так грілася цілу ніч сьогодні», – розповідає рівнянка.

Прохолоду в квартирі відчула в суботу, пригадує жінка – відколи на вулиці подужчав мороз. Відтоді пережила дві холодні ночі.

«Мусила вийняти обігрівач. Попри те, що на сьогодні електроенергія дуже дорога, мусила дві години хоч трошки нагрітися, бо я ж, дивіться, одягнута по зимовому в хаті сиджу», – додає мешканка будинку.

Частина мешканців першого під'їзду зібралася біля під'їзду. Вони обурені тим, що третій день ніхто не вирішує проблему. В холодні дні вони мерзнуть з 2018-го року.

«Звертаємося скрізь: в управління ЖКГ міста, «Теплокомуненергію». Починалося це все з ЖКП «Перспективне», потім наш будинок передали в управляючу компанію «Рівнедімсервіс» і тепер нас передали в «Чистоту і порядок». У всі ці інстанції ми зверталися, ведемо активне листування, відписок у нас маса – з поясненнями, але без розв'язання проблеми», – розповідає мешканка будинку Валентина Безчинська.

Суспільне розпитало мешканців сусідніх під'їздів. Одні скаржаться на холод вдома, інші кажуть – там тепло. Комунальна комісія визначила: причина – в насосі, який не докачує тепло до крайнього під'їзду.

«Подача йде, «обратка» – 4,3 куба. А повинен не менше, як 7 чи 7,5. Щоб продушило перші під'їзди, крайні. Зараз мороз, там клапани відкрились. Насоси забирають воду, а нам лишається «дуля», – розповідає мешканець будинку Віктор.

Полагодити насос чи придбати новий за кошт мешканців не вийде, пояснює пані Валентина. Припускає, що людей з п'яти теплих під'їздів не надто хвилюють проблеми холодного першого.

«Навіть якщо ми зберемо збори всього будинку, то прийняти рішення ми не зможемо, бо 20 квартир не наберуть 50% голосів, щоб брати участь у якійсь програмі. Це має бути або «Чистота і порядок», або «Комуненергія». Відповідно, вони купують насос, розділяють в рівних частинах на всіх мешканців і всі сплачують», – додає Валентина Безчинська.

«Компанія «Рівнетеплоенерго» подає тепло до будинку, і наша відповідальність – це температура тепла, теплоносія, які подані до будинку. В цьому будинку в одному під'їзді нормально функціонує тепло, а в іншому – ні, і це проблема тієї управляючої компанії, яка обслуговує даний будинок», – коментує речник "Рівнетеплоенерго" Олексій Кривошеєв.

Насос коштує від 15 до 25 тисяч гривень – каже представник профільного міського управління Олександр Колесник. За його словами, купувати його мають співвласники. Чиновник додає: після обіду на місце виїхали представники ЖКГ, управлінської компанії і тепловики.

Одним з варіантів вирішення проблеми є регулювання системи, але компромісу – досі немає.

«Це не котельня, це треба регулювати всю систему, бо якщо ми подамо більше носія на цей будинок, де вже нема насосу, а в решти є насоси, то ми можемо зробити проблему для будинків, де є насоси. Наскільки я спілкувався з інженером управляючої компанії, то більшість мешканців проти. Якби стояло питання, що вони згідні зібрати кошти і заплатити, це питання можна було б закрити», – коментує начальник житлового відділу управління ЖКГ Рівного Олександр Колесник.

Суспільне зателефонувало до управлінської компанії «Чистота і порядок» за номером з відкритих джерел. Жінка, яка підняла слухавку, не назвала себе, але сказала, що представляє цю компанію. Втім, коментувати ситуацію відмовилась, а керівник, за її словами – у відпустці.

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024