У Рівному розпочали транспортну реформу

01 Жовтня 2024, 10:23
У Рівному розпочали транспортну реформу 216
У Рівному розпочали транспортну реформу

До розробки заходів реформи в Рівному залучили експерта із транспортного планування та міської мобільності Антона Гагена, він підготував аналітику і рекомендації щодо транспорту у місті і першочергових заходів з покращення ситуації. 

Про це повідомляють на фейсбук-сторінці міської ради. 

«Експерти відзначають, що у Рівному вже розпочалися якісні зміни, які покращують ситуацію з заторами та роботою громадського транспорту, але на черзі – розробка і втілення комплексного Плану сталої мобільності, якого раніше в Рівному не було», – йдеться у повідомленні. 
На початку червня міська влада спільно з Громадською мережею ОПОРА у Рівному розпочали роботу над розробкою Плану сталої мобільності міста. Першим кроком у реалізації цього став аналіз мережі громадського транспорту. Експертиза одного з найкращих експертів в Україні Антона Гагена, який в цьому питанні співпрацював з багатьма містами України і міжнародними організаціями й навіть виступав в ролі консультанта Світового банку, стане підґрунтям для якісних змін і розробки ефективного Плану сталої міської мобільності Рівненської ТГ.
«В рамках реформи роботи Громадського транспорту і реформування транспортної мережі міста, ми вже здійснили важливі кроки: відкриття для транспорту вулиці Здолбунівської. Це дозволило сполучити вулиці Соборну та Степана Бандери. В години пік це значно полегшує рух транспорту. Також відкрили для руху транспорту проїзд до вулиці Симона Петлюри. Це зменшує навантаження на транспортний потік в центральній частині міста. Сьогодні ми вже маємо попередні експертні оцінки і рекомендації, які ми готові втілити в життя. Хочу подякувати панові Антону Гагену за його роботу і ще раз подякувати нашим друзям та партнерам – ГМ «ОПОРА», які допомагають залучати експертів задля успішного розвитку Рівного», – каже в.о. міського голови Віктор Шакирзян. 
Серед рекомендацій, на яких акцентують експерти – це вдосконалення безбар’єрності, запровадження електронного квитка, зміна маршрутів таким чином, щоб розвантажити центральну вулицю. Також Антон Гаген рекомендує тролейбусні маршрути зробити магістральними (основними) у місті. Маршрутки та автобуси у такому разі повинні працювати там, де тролейбус не може доїхати. Їхні маршрути вважатимуться допоміжними.
«Звісно, в умовах війни не всі заходи в рамках транспортної реформи вдасться втілити миттєво, але Віктор Шакирзян переконаний, що цю роботу треба розпочинати негайно, щоб місто «не задихалось» в автомобільних заторах», – резюмують у громадській мережі. 
 
Коментар
15/10/2024 Вівторок
15.10.2024
14.10.2024